My Photo
Name:
Location: Egypt

انا واحد من البشر حلمى كان السفر جوا ضمايركم او ينطق الحجر

Tuesday, August 29, 2006

ع ب ي ر

مستحيل

لقلبك تانى ارق واميل

بعد ليل الوحشه الطويل

بعد هوانا وطعمه المرير

دانا بسببك بطلت العصير

واتلخبطت فيه المعايير

وبقيت بحط العنب على الجرجير

وبعد ماكنت ف سماكى بطير

ووقف قلبى على بابك غفير

تسقينى مرار الحب الكاذب

وانتى عارفه انى من رجلى بغير

واسالك ازاى اعمل زبادى

تقوليلى نسيت المقادير

واروح اجيبلك جزمه جديده

تقولى كعباها كله مسامير

هل انتى تقصدين جرحى

ام انتى من حزب التغيير

تعالى نجهز ورقه وقلم

اصل رمضان قرب

ولازم نحل الفوازير

ولا اقولك تعالى نروح

سوق الحميـــــــــــر

اشتريلك بردعه ولجام

وهاشتريلك برسيم كتيييييييير

وهاجيبلك شبكه غاليه

تتجوزينى يا عبير؟؟؟؟



12 Comments:

Blogger كلبوزة لكن سمباتيك said...

لأ طبعا مش موافقة علي الجواز
اصلك يا عربي بيتك من ازاز
و ان كان هوايا مر فانت حبك رزاز
لو كنت تعرف تحب كنت فزت مع اللي فاز
------
خللي البردعة ليك و اللجام
انا تشتريلي جوزين حمام
مش عايزة جزمتك اللي جايبها بكام
ملتوشين ما ينفعوا و لا سارقها من الامام
------
لما حبي كذب و خداع اية رجعك
تشكي و تدون و البلوجرية تسمعك
تماحيك؟!!! و اخرتها معك
------------
من وحي عبير

1:50 PM  
Blogger الأميره أوسه said...

أيه الحلاوه دى
مبروك يا مفلس
تعيش وتألس
تشرب وتهلس
من هجر عبير
-----------
من وحى كلبوزه

5:10 PM  
Blogger مفلس افندى الرايق said...

كلبوزة لكن سمباتيك
انا خلاص هاشيل حديد
وهاغير من نفسى
وهابقى انسان جديد
علشان افوز بهواكى
وتكون ايامى عيد
وهاجيبلك زوج الحمام
هاسرقه من بورسعيد

فرصه سعيده جدا يا كلبوزة لكن سمباتيك ونورتى المدونه

Aoossa
الله يبارك فيكى
واشوفك وزيره مهمه
والحرس ماشى حاميكى
وترفعى راس الامه
والشعب يهتف ليكى


يا Aoossa انا شاكر جدا للتعليق ايوه كده ارعوا من روحى المعنويه

7:41 PM  
Blogger كلبوزة لكن سمباتيك said...

لو تقدر تبقي ليا نبع من الحنان
و تكون مخلص و طيب و تركن علي جنب الجنان
لو تقدر تحتويني و تدي قلبي الامان
ساعتها اقولك ايوة
حتي و انت مفلس و غلبان
-----
ما زال وحي عبير مسيطر عليا

7:36 AM  
Blogger مفلس افندى الرايق said...

كلبوزة لكن سمباتيك

تعالى معايا دنيا الغرام
وانتى هتسمعى اجمل كلام
تعالى وكونى ملكه على عرش الحب
تعالى وبعد الزواج اوعدك مافيش ضرب

قلبى ليكى شقه بمنافعها
صالون وسفره وسيجاده سارقها
تعالى وخدى المفتاح بقى
وارحمى قلبى من الايجار والشقى

9:05 AM  
Blogger كلبوزة لكن سمباتيك said...

دنيا الغرام فيلم قديم
دخلته سيما كريم
لقيته حجس و لوع و جنان
و شغل حريم

خليلك المفتاح انا معايا طفاشة
ادخل و اخرج وقت ماعوز
و لا حوجة لجوز
و لوي البوز
ده انا كده فلة
ادون وقت ما عوز
:))

9:56 AM  
Blogger مفلس افندى الرايق said...

طيب نخلى الباب مفتوح

ونتعاهد ان قلبى ماينامش يوم مجروح

ولا يوم اصحى الاقيكى رميانى من فوق السطوح

انا اصل قلبى كله بحرى

وطالل على شاطى الغرام بمرس مطروح

3:44 PM  
Blogger moorgen said...

هههههههههههه

اكيد عبير طفشت وغيرت رأيها

انت عاوز تستغلها زبادى ايه وفوازير ايه وجرجير وحمار

كل دا تأثير عبير

غير كلامك وعيد ميزانك
وقول كلامك حب لعبير

وشوف بقى التغير

2:49 PM  
Blogger مفلس افندى الرايق said...

moorgen

خلاص هاغير طريقتى مع عبير

وهاجيبلك فستان حرير

وهاخليها حرم الامير

وهاغير اسمها لسهير

فى فيلم معبودة الجماهير


نورتى وشرفتى المدونه بتعليق

7:45 AM  
Blogger moorgen said...

ميرسى نور كلامك هو اللى منور وساطع

بس نصيحة
اعمل اللى قولت عليه فى التغييروخد عبير دنيا الغرام
وسمعها اجمل كلام
وخليها ملكه على عرشك

هاتكون فى نظرها انت الامير

ومن نبع حبها هاترويك
وبجفونها هاتخبيك
ومن عيون الناس هاتحميك
ومن الالام هاتداويك
وعمرها مش هاتستخصروا فيك
وكل الحنان هاتديديك
:)

2:09 PM  
Blogger مفلس افندى الرايق said...

moorgen

بس انا الاقى عبير

وانا هاخدها على جناح الحب واطير

1:48 AM  
Blogger Polka Dotted said...

بلا خيبة
ده كلام البنات بقى كله عيبة
واللى يسمع كلامهم ربنا معاه

8:42 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home